Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

MEGET slem og konstant kløe på huden.

Redigeret 16 april, 2014, 09:43 i Spørg Netdoktors brugere
Hej derude,

For ca. 1-2 ugers tid siden begyndte min kæreste at få kløe, som er blevet meget slem og konstant. Det klør sindsygt meget siger hun, og det tror jeg på da hun har kradset mange sår op på arme/ben. Så for at beskrive kløen, så kan den stort set være på hele hendes krop, og den er meget slem.

Hun har så været til læge som ikke kunne finde ud af hvad der var, derfor henviste han hende til en hudlæge - hudlægen fandt umiddelbart heller ikke ud af hvad det var, men de sagde der selvfølgelig var en mulighed for at det er fnat, dog kunne de ikke finde nogle orme eller fysiske spor på fnat. Så mon ikke det er noget andet?

Jeg er kun 18 år gammel så jeg har virkelig intet erfaring indenfor sådanne ting, så har absolut INGEN ide om hvad det ellers kan være. Har dog læst om andre der har oplevet noget lignende, de skriver at det har fx. været pga. dehydrering, ophobning af affaldsstoffer, nældefeber osv. Er der nogen som ved hvad det kan være? Vi kunne virkelig godt bruge noget hjælp! :)

Og nu da den første hudlæge ikke ved hvad det er, burde vi så gå til en ny hudlæge? Og burde vi få hendes nyre og levertal taget, i tilfælde af det kunne være ophobning af affaldsstoffer?


Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, det har vi virkelig brug for. Kløen er forfærdelig for hende! :-)

Venlig hilsen Lukas.
Log in eller Registrér for at kommentere.