Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!

Redigeret 9 april, 2014, 03:10 i Teenagere
Jeg er en dreng på 13 år.
Jeg har et problem, jeg synes min pik er lille.
Den er er vel 3 cm normal og 7 stiv.
Jeg synes den er alt for lille.. :(
Jeg har ikke lyst til at gå i bad i skolen da jeg er bange for at blive drillet..
Det giver mig virkelig lavt selvværd.
Håber i vil hjælpe mig :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Rolig du den starter med at vokse med pubertetens ankomst øf vokser til du bliver 17-20 år.
    Der er ingen medicin ingen kur til at starte væksten med.
    Om 5 år vil du helt sikkert være lige så veludstyret som alle andre.
    Gennemsnittet i Danmark er mellem 10 og 20 cm i stiv stand.
    Jeg kan forestille mig at du gerne vil have en kæmpestor en nu, men der er intet at gøre før du er fuldt udvokset.
    Op med humøret da jeg var din alder var jeg mindre end dig og jeg er i dag i det store ende.
  • Indstillinger
    Det er ikke altid så sjovt for børn og unge mennesker, at de skal stå nøgne sammen med andre. De mennesker, der bestemme det tænker ikke over, hvor ulykkelige nogle bliver over det. Det kan gøre mig gal. Min søn var hurtigt udviklet og havde store problemer med det. Han hadede gymnastik timerne.

    Jeg forsøgte at få ham fritaget for fællesbadningen, men det var ikke så nemt. Læreren forstod ingenting.

    Lyt du til "familiefar" og prøv om du kan lade være med at tænke over det. Jeg ved det slet ikke er nemt, men du er ikke alene. Tænk på, de andre har også noget de ikke er helt tilfredse med. Det tror jeg alle mennesker har.
Log in eller Registrér for at kommentere.