Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Udtrapning af citalopram

Redigeret 3 maj, 2014, 12:12 i Åben debat om depression
Andre der har prøvet at trappe ud af antidepressive? og om det er dem der kan gøre at man bliver depressiv?
Jeg har virkelig været deprimeret her på det sidste.. mig og min kæreste er så os gået fra hinanden.. men jeg føler ikke rigtig at det er det som gør det længere.. jeg føler mig bare total ulykkelig.. kan ikke se glæden ved tingene længere og jeg føler mig mislykket.

Ninna

Kommentarer

• Jeg håber du har kontakt til psykiater.... Se at komme over på Valdoxan...
    Og samtidig tage snakken om hvordan du skifter over...
    Når du har taget Valdoxan en periode og du gerne har fået det bedre, så er det vidunderlige ved dette præparat, at du på nærmeste kan stoppe fra dag til dag..

De bedste ønsker herfra
  • Er det et andet anti depressiv middell? Jeg vil jo helst stoppe helt med medicin.
  • Jo, det er et antidepressivt middel... men virker på helt anden måde... Og meget begrænset med bivirkninger...
    Og når du så er kommet godt fri af Citalopram. .. det sker nok hurtigt... så kan du stoppe med Valdoxan... sikker nok med den ene pakke..
  • Vil lige præcisere... Jeg er ikke lægefaglig..... det er kun viden gennem livet..
  • Kan da lige medgive, at også jeg i forbindelse med udtrapning af citalopram oplever det samme med depression og ingen mulighed for at føle glæde. Jeg er ellers normalt fungerende og har et rimeligt uproblematisk liv. Men står altså midt i udtrapning. Så tak for jeres indlæg. Kh.
Log in eller Registrér for at kommentere.