Hjem Sex & samliv Prævention

Hvad kan jeg gøre?

Redigeret 6 april, 2014, 14:47 i Prævention
Hej, jeg har længe kigget rundt omkring i forskellige brevkasser for at finde svar på mine spørgsmål, men har ikke rigtig fundet nogle der har beskrevet min situation. Jeg er en 17-årig pige der har været sammen med min kæreste i lidt over et år. Jeg elsker ham rigtig højt, og som det ser ud lige nu, skal vi være sammen mange år i nu. Der er bare nogle ting omkring sex og prævention jeg ikke har helt på det rene.

1. Min kæreste og jeg har aldrig været i stand til at dyrke "ordentlig sex", da jeg er ret snæver, og det gør utroligt ondt. Jeg ligger derfor øverst, og det er kun en minimal det af hans penis der rent faktisk kommer op/berører. Min kæreste har problemer med at føle noget med kondom på, og vi har derfor valgt at droppe dem, da jeg har været på p-piller i 1½ år, og det burde derfor være sikkert. Vi har derfor "verision" af sex uden beskyttelse, men min kæreste kommer aldrig af det. Jeg færdiggøre ham altid med hånden, da han ikke får "nok nydelse" af den lille del han kan få ind.

(Lang baggrundshistorie, men jeg kommer til pointen).

MIT spørgsmål er derfor: Er der en chance for at jeg kan blive gravid når jeg tager p-piller og han ikke kommer oppe i mig (han er ikke engang tæt på)?


2. Jeg har, som ovennævnt, svært ved at "have plads" til min kæreste dernede. Det hjælper heller ikke at min kæreste er stor. Er der nogen måde jeg kan gøre det muligt for os at have et normalt sexliv?


3. Jeg er 17 år, og derfor IKKE interesseret i at være gravid. Jeg har altid troet at man kunne sikre sig man ikke var gravid, hvis man fik sin menstruation i pille-pausen. Nu har jeg læst at man sagtens kan have sin menstruation selvom man er gravid. Er dette sandt? Og hvis det er, hvilke symptomer kommer der så på at man er gravid?


Håber ikke i mener mine spørgsmål er dumme, jeg er bare en af dem der altid spørger sig selv "hvad nu hvis..?"

Knus

Den bekymrede 17-årige
Log in eller Registrér for at kommentere.