Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerte under samleje

Redigeret 2 april, 2014, 14:33 i Mænds sygdomme
Hej! Jeg er 16 år, og har en kæreste. Når vi har sex bliver min forhud trukket for langt tilbage, det begynder at gøre ondt og min penis begynder langsomt at blive slap. Hvad er der galt med mig? Håber at du kan hjælpe mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Prøv at lege lidt med dig selv....
    Hvad sker der hvis du selv trækker forhuden tilbage?
    Og hvis det så gør ondt.. hvor er det så det gør ondt?
    Jeg tænker på at det kan være strengen der giver smerter... måske er den for kort... måske er den skrøbelig og meget følsom
    Bukker hovedet ned, når du trækker forhuden tilbage?
    Hvis det er strengen, så kan lægen med et lille indgreb lave et snit, så strengen virker længere... Måske skal der mere væk...
    At du bliver slap er nok blot et tegn på at det gør ubehageligt ondt.... så noget skal du gøre....

    Hvis du ikke kan fremprovokere smertet selv, så er det måske din kæreste der er alt for tør? Måske for lidt forspil? Men det vil da så også gøre ondt på hende...

    Du kan også prøve at benytte kondom og så finde ud af om smerten stadig er der..
  • Indstillinger
    Det hedder forhudsforsnævring og er temmelig normalt.
    Ked af at sige det men du skal ned til lægen der med garanti har prøvet det mange gange. Bestil en tid og sig at det er af privat karakter.
  • Indstillinger
    Ja, det er også en mulighed....
    Men når nu der skrives "For langt tilbage" så går jeg ud fra, at den kan trækkes forbi hovedet.
Log in eller Registrér for at kommentere.