Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i ribben og ryg

Redigeret 2 juni, 2014, 02:55 i Rygsmerter
Hej jeg er en dreng på 19 på og har her i onsdags begyndt at få smerter i et eller to af mine ribben i venstre side, der virker lidt hævet, og det er nu i forgårs begyndt at gøre ondt når jeg trækker vejret, hoster og hikker. Smerten er begyndt at flytte sig, når jeg trækker vejret dybt går smerten fra inden under nederste ribben og op hele vejen til min skulder (venstre side) af og til kan jeg mærke det helt oppe i halsen og armen. Var hos lægen i fredags og fik noget ibuprofen det virker på ribbenene, men smerterne når jeg trækker vejret er der stadig og ligeså kraftige som uden piller, smerterne er konstante og stikkende, det virker som en kniv der blive trukket hele vejen gennem ryggen, får næsten ingen søvn, ville vide om i har bud/nogle der har sammen problem og om man kan gøre noget ved det?

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er muligt, at du har fået en nerve eller andet i klemme, du kan prøve at kontakte Per Gjeding, han kan helt sikkert hjælpe dig, jeg har et link på det indlæg jeg selv har skrevet, ellers bare søg på hans navn, og så finder du ham let.
    Håber det er noget helt uskyldigt for dig ;)

    God bering
  • Indstillinger
    Det er nu to måneder siden, du skrev. Fandt du ud af, hvad det var der gjorde ondt.
Log in eller Registrér for at kommentere.