Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Upoppet popcorn i luft vejene

Hej
Jeg fik d.11 feb et upoppet popcorn i næsen af ganen's vej da jeg grinede med munden fuld af popcorn.
Egen læge sagde gå til hals læge hvis det ikke kommer ud,da jeg kom til hals læge havde det ,ved at jeg gabte og lænede hovedet tilbage gledet ned i hvad jeg mener er luft vejene.
Jeg har været til røngten som ikke viste noget,egen læge henviste til lunge afd da man åbenbart ikke kan se alt på røngten og de kan komme længere ned end en hals læge. Men de havde sendt min sag videre til øre,næse hals afd,som sendte den retur for så at ende ved egen læge med besked på henvisning til alm halsæge ,hvor jeg jo havde været og tiden går og jeg ja pines :(
Beskeden fra egen læge og hals læge er nu at jeg ikke kan hjælpes,og popcornet,da det åbenbart ikke kan opløse sig selv, vil indkapsle sig og jeg vil kunne hoste det ud el det vil gå i lungerne og gi en lungebetændelse og så kan jeg få pencelin til den tid.
Kan dette virkelig være rigtigt ?
Jeg har ikke sovet siden d.11 feb,da det er ubeskriveligt ubehaligt at ha den følelse af at blive kvalt,det bevæger sig og jeg kan følge det,når det passere halsen og kommer længere op og jeg har følelsen af at nu er det på vej ud af samme vej det kom,skyller jeg med kogt salt vand i håb om at få det ud. Det kommer ofte til et punkt hvor jeg både kan lugte og smage det .Nu længere ned det er nu mere hoster jeg,og nu længere op det kommer nu mere gener gir det i næse og øre. Jeg har go held til at få det op af ved mave bøjninger el ved at blive forpustet.Jeg dyrker meditation for at styre min psyke,for den er virkelig på over arb her,lige som diverse arm,ryg,nak øvelser løsner op.Mange af problemerne minder om det der hedder en klump i halsen,men i mit tilfælde kom der jo hel håndgribeligt et popcorn op i min næse,og forsatte sin vej. Jeg håber af denne vej at kan finde andre der har oplevet noget ligende,og høre hvordan de er sluppet af med det,og hvordan det er lykkes dem at få hjælp i læge verden ?
Jeg kan jo ikke være den eneste der har oplevet dette :)
På forhånd tak for hjælpen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.