Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 28 marts, 2014, 09:35 i Åben debat om kønssygdomme
Er en dreng på 16 og vi har næsten lige haft om kønssygdomme i skolen så har selvfølgelig tjekket op på mig selv.

Er ikke sikker men lagde mærke til jeg har nogle bette små prikker under forhuden, det ligner ikke kønsvorter da de ikke ser store og ulækre ud, som dem de viste i skolen.

de kan stort set ikke ses når min penis er i slap tilstand men når jeg har oprejsning og de hele bliver strukket ud kan de ses, ikke tydeligt måske 0,5 mm i diameter så de er virkelig små.

Har en kæreste på 15, vi har tit samleje og får tit en guffer, hun har aldrig kigget underligt på min penis eller spurgt om jeg havde kønssygdomme. og det samme med min tidligere kæreste.

Er det en form for svage kønsvorter eller normalt under oprejsning ??

skal jeg aftale tid med lægen eller skal jeg bestille noget at smøre på? evt. link

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er muligt, det bare er nogle talgknopper som alle har mere eller mindre.

    Men - hvad du forhåbentligt også hørte i skolen, så bør man ALTID sørge for at blive tjekket, hvis man har haft ubeskyttet/usikker sex med en, man ikke ved, hvor har været før. Og - det ved man ikke, hvis ens partner har haft andre sexpartnere uden at bruge kondom.

    Man kan sagtens have f.eks. klamydia uden at have nogen form for symptomer, og netop den sygdom er meget farlig, hvis ikke den bliver behandlet. Også andre kønsoverførte sygdomme kan smitte uden man selv har symptomer.

    Og lige netop det, har du vel fået at vide.
  • Indstillinger
    Så jeg skal slet ikke være bange for de små knopper?

    Og skal nok smutte ned og blive testet
Log in eller Registrér for at kommentere.