Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Jalousien ødelægger snart ægteskabet....

13»

Kommentarer

  • Åh, hvor jeg synes, det er uforskammet, at man bare sletter sine indlæg, når der nu er nogen, der har brugt tid, kræfter og energi på at hjælpe.

    Det er da muligt, du ikke kan bruge de input, du har fået, men så er det vel for pokker DET, du skriver.

    Tænker du slet ikke så langt, at andre kunne få glæde af de ting? Andre der kunne læse debatten og få nogle ting at tænke over? For så kan jeg godt forstå, du har problemer, når det hele kun skal dreje sig om din egen næsetip.

    Ja, jeg er faktisk vred over det her. Du er tydeligvis en pige, der har store problemer, og endda også har været mobbeoffer - og så jokker du på andre mennesker på den måde.
  • Enig, lotte123, det havde du ikke fortjent. Det tager tid at skrive og tænke over tingene. Ikke engang tak fik du for dit svar.
  • Tja... det ser vi jo så tit her i debatterne. Hvis ikke man bare får ret og får at vide, at det er alle "de andres skyld", at man har det svært, at det er partneren, der gør det hele forkert, mens man selv er fuldstændigt uden ansvar, og bare skal bekræftes - så bliver man fornærmet og enten sletter sine indlæg eller hidser sig op og skælder ud.

    Og det får man det jo nok ikke bedre af, men det er jo et valg, man selv tager og det endda helt bevidst.
  • Jamen, jeg vil da gerne sige tak for dine svar Lotte på hendes vegne. Det er dejligt du vil hjælpe :-)
  • Nej - det var ikke en tak, jeg anglede efter. Det er mit eget valg at komme med råd og bud. Hvis det var en tak, jeg havde brug for - så var jeg for længst forsvundet fra det her forum - for den slags er der godt langt mellem her. :-)

    Men - det her er et åbent debatforum, og mange af de problematikker, der beskrives her, kan der være virkelig mange, der kan få indsigt i at følge med i, og måske bruge noget til eget liv.

    Men - når halvdelen bare uden videre bliver fjernet - så bliver det hele til noget vås.

    Jeg kunne dog godt have brugt en tilbagemelding om, at mine råd ikke kunne bruges - og hvorfor, men det er desværre IKKE normen her.
Log in eller Registrér for at kommentere.