Hjem Muskler, led og knogler Leddegigt

Arvæv efter behandling med humira?

Redigeret 23 marts, 2014, 18:29 i Leddegigt
Hej.

Jeg er en pige på 20 år, som har haft enthesitis relateret børnegigt siden jeg var 10 og har fået MANGE forskellige slags medicin - en af dem var humira. Jeg stoppede med behandlingen for 5 år siden, for at prøve noget andet medicin, da det var lidt bøvlet at skulle stikke mig, når jeg gik på efterskole.

Sidenhen har jeg i koldt vejr følt at der har været ømme "klumper" i mit lår på de steder jeg stak mig. Jeg kan heller ikke udføre øvelse "squat", da især mit højre lår gør ondt i det område jeg stak mig selv. Det føles som om der er en masse små "klumper" som bliver mast ind i min lårmuskel og min lårknogle, når jeg udfører øvelsen.

Er der andre som har oplevet disse gener? Hvis ja, har I så nogle forslag til, hvad der kan hjælpe på generne?

På forhånd tak!
Log in eller Registrér for at kommentere.