Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex efter fjernelse af forhud

Redigeret 24 marts, 2014, 13:01 i Mandlige sexproblemer
Hej derude..
Har fornylig fået fjernet min forhud, da det efter min formodning ikke ville være muligt at have sex. Mit spørgsmål er: hvor lang tid efter operationen kan man cirka have sex? Nogle med erfaringer?
Er jomfru, men har en sød kæreste som venter ;)

Vh,
Den Sultne Munk

Kommentarer

  • Indstillinger
    Trådene skal være faldet af, hvilket normalt tager 2-3 uger.
  • Indstillinger
    Og så er man klar? ;)
    Den Sultne Munk
  • Indstillinger
    Jeg synes, det er meget mærkeligt, at man ikke får nogen form for information, når man får foretaget et sådant indgreb.

    Jeg synes også, det er endnu mere mærkeligt, at man ikke selv finder på at spørge fagfolkene til råds, når man nu HAR kontakt med dem i forbindelse med indgrebet.

    Jeg er for nyligt blevet opereret i underlivet, og jeg fik da uden videre udleveret diverse skriftligt materiale, hvor det hele er tydeligt beskrevet. Jeg har fået at vide, hvad der sker, hvordan med smerter efterfølgende, hvornår jeg må have sex efter indgrebet osv osv - og det var ikke noget, jeg i forvejen spurgte om - nej det fik jeg udleveret helt automatisk, men - det ville jeg da klart have bedt om, hvis det var.

    Min mand blev for nogle år siden opereret i sin penis - og også han fik fyldigt skriftligt materiale - helt automatisk.

    Så mit bud til dig er da, at du beder din læge om at rådgive dig, så du ikke kaster dig ud i noget for tidligt. Det er i hvert fald ikke smart, hvis du går får tidligt i gang og såret springer op.

    Nej - jeg forstår simpelt hen ikke, at man bare lægger sig på briksen og får foretaget et sådant indgreb, uden overhovedet at have fået nogen form for information.
Log in eller Registrér for at kommentere.