Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mavepine af Euthyrox?

Nogen der ved om det er normalt at få mavepine af Euthyrox?
Synes kun det står i indlægsseddel omkring hvis man tager for meget at man kan få bivirkninger...

Startede på 25 mg torsdag morgen.
Allerede torsdag eftermiddag havde jeg muren i maven....

Fredag og lørdag har jeg haft decideret ondt. Dog er der nok muren ind imellem og så får jeg kolikagtige smerter ind imellem hvor jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv :(

Er også oppustet men det er ikke kun det der giver smerterne....
For de er der selvom jeg sørger for at få luften ud.....

Har virkelig ikke lyst til at tage den i morgen tidlig.
Føler min mave bliver helt ødelagt hvis jeg fortsætter med dem.

Men kan jo først snakke med lægen på mandag :(

Sov meget dårligt i nat pga dette.

Skal siges at jeg ikke har de store symptomer på for lavt stofskifte (eller måske jeg har. Har blandt ikke min mens pga PCOS), men ellers ikke noget jeg er generet af til dagligt, så magter ikke disse mavesmerter når jeg har det fint nok hvis jeg ik tager dem....

Men min læge ville have jeg startede på dem da jeg var på vej til at få lavt stofskifte....

Skal jeg stoppe med dem og snakke med lægen mandag eller hvad synes i?
Magter ikke at lave en dyt mens jeg har de forbandede mavesmerter :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke kendskab til den slags medicin. Men jeg tænkte på om det kunne give en form for krampe i tarmene. ( Rent gæt)

    For mange år siden fik jeg et råd af en gammel mand. Jeg havde selv stærke mavesmerter. Tag en spiseskefuld kommen og skyl dem ned med vand.

    Jeg tænkte han måtte være lidt rundtosset, men gjorde som han sagde. Det kunne der jo ikke ske noget ved. Men ca 15 min. efter var mavesmerterne til min overraskelse væk.

    Altså som sagt, jeg kender ikke din medicin, men du kunne da prøve om det skulle hjælpe.
Log in eller Registrér for at kommentere.