Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

brunlig udflåd I 5+3

Redigeret 19 marts, 2014, 11:11 i Snart gravid
Hej. Jeg er lidt i panik. Jeg er 5+3 uger henne, og dette er min første graviditet. Men så her efter frokost i dag, da jeg kom på toilet, var der noget brunlig udflåd, så jeg er begyndt at tænke over om jeg er ved at miste barnet? Håber virkelig g kan hjælpe.

Hilsen mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det behøver ikke betyde det mindste, men hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige ringe til lægen. Det kan være - afhængigt af, hvad din læge vurderer - at du måske skal tage den lidt med ro de næste par dage.

    Men - givet, hvis det kun var en lille smule og der ikke sker mere, så betyder det nok ikke noget. Så - prøv at tage det roligt, hvilket er svært, jeg ved det - og det er først og fremmest derfor, du lige bør kontakte lægen.
  • Indstillinger
    Man kan godt få brunlig udflåd under graviditeten uden det betyder noget men det kan også betyde der er noget galt. Jeg synes du burde få det undersøgt for at være sikker på alt er i orden.
  • Indstillinger
    Tak for jeres svar, det er lidt øv at lægen har lukket for i dag, så kan man gå med tvivlen indtil i morgen.. s;
Log in eller Registrér for at kommentere.