Hjem Hjerte og blod Hjerteproblemer

Mit hjerte hopper slag over... er jeg den eneste-whattodo

Redigeret 17 marts, 2014, 04:30 i Hjerteproblemer
Efter at bemærke en, syntes jeg for høj puls ved lav aktivitetsniveau f.eks. trapper og en fornemmelse af at mit hjerte hoppede ud af tagt et par gange om ugen søgte jeg læge.

Lægebesøg - hjerte blev ultralysscannet + op på et løbebånd hvor puls og tryk blev testet + 24 timers monitoering af hjerterytme... resultat: stærkt hjerte som opfører sig normalt men dårlig kondition.

nu ca. 4 uger efter oplevede jeg at mit hjerte helt tydeligt hoppe et par slag over nogle gange - det var som om at der manglede et eller 2 slag. følgende bemærkninger:

1. Jeg havde tømmermænd og sikkert alkohol i blodet.
2. Jeg løb svagt og fik en enorm høj puls - jeg tror 170+
3. jeg tog hånden op til hjertet og kunne tydeligt mærke de anormale hop.

Derudover skal det sige sat jeg tager ca. 7 tryptizol om ugen for spændingshovedpine og har gjort det i et års tid... og så omkring 5 actron brustabletter om ugen.

- Jeg har været ret stresset i en periode på 10 år
- Jeg har 2 ble børn som gør at vi de seneste 2 år ikke rigtigt har fået en fuld nats søvn.
- Jeg syntes det er underligt hvis jeg skulle have dårlig kondition - for 3 år sidne gik jeg 850 km vandring og var derefter i super form - kan ikke forstå hvis det går så hurtigt ned ad bakke.

Spørgsmål:

1. Skal jeg gå til lægen igen og forsøge at fremprovokere en atypisk hjerterytme eller er dette symptom ikke farlig ?
2. Kan jeg dyrke motion og få pulsen op nu hvor hjerterytme kan hoppe takter over ?

På forhånd tak...
Log in eller Registrér for at kommentere.