Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nogle der har oplevet dette( kløe efter sex.)?????

Redigeret 15 marts, 2014, 03:05 i Spørg Netdoktors brugere
Hej.

jeg står her og er lidt nervøs jeg havde sex for en uge siden.. og allerede 2 dage efter kunne jeg mærke at jeg begyndte og klø i mit underliv...

Hvad kan det skyldes? Kan det allerede tegne på en sexsygdom? efter så kort tid?

Og kan man få Svamp af og have sex? måske dumt spørgsmål? men jeg tænker virkelig på fulde drøn lige pt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Umiddelbart tænker jeg mere i noget fnat el.lign., men det kan da også være svamp, det kan ingen på et debatforum jo vurdere, så få det undersøgt ved lægen, så du kan få den rette behandling i første omgang.
  • Indstillinger
    Jeg har fået afvide jeg ikke har klamydia. ( og så tænker jeg kan man virkelig teste en så hurtigt efter sex) Men mit underliv det går helt amok, svampekuren virker heller ikke, og det er mærkes anderledes.
    Jeg har ubehag ved "skamlæberne" de svier, klør og mit udflåd virker ikke anderleds end normalt. HAr dog bestilt en tid ved lægen igen men det først om en uge jeg kan komme til :/

    Jeg ved virkelig ikke hvad der er galt, men jeg må være blive smittet med noget efter sex. Er bare så depri lige nu.
    Ved ikke hvad jeg skal gøre.....................
Log in eller Registrér for at kommentere.