Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mystisk "trykkende" fornemmelse i lår

Redigeret 8 marts, 2014, 12:56 i Fibromyalgi
Hej. Jeg er en dreng på 16 år, som har gået rundt med nogle mærkelige symptomer i mit ene lår i snart to måneder. Symptomerne er først og fremmest en mystisk trykkende fornemmelse inde i mit venstre lår. Trykket sidder på midten af låret i venstre side af det. Jeg har også en ømheds fornemmelse i samme område, men kun en lille smule. Jeg kan for det meste kun mærke ømheden når jeg trykker på området.
Nu til det mystiske. Jeg har ikke symptomerne hver dag, og jeg mærker det kun senere på dagen (så vidt jeg husker). Mit venstre ben er også en smule stivt når jeg mærker resten.
Indtil for et halvt år siden trænede jeg meget aktivt, hvorefter jeg har haft en mindre pause, og nu træner jeg engang imellem igen. Så vidt jeg husker har jeg kun haft trykket en dag efter jeg har trænet hvor det så har varet i et par dage, men jeg er ikke sikker.
Jeg har læst om symptomerne, men jeg har svært ved at finde ud af noget konkret. Jeg kan ikke se noget på låret som er usædvanligt, men jeg har nogle ting som det måske kan være. Jeg vil gerne høre jeres holdning til dette, eftersom jeg er bange for at det er cancer.
Jeg skal til lægen senere på ugen, men jeg har svært ved at vente på svar. Dette kan måske også gøre det nemmere at forklare situationen til min læge.
Tak på forhånd!
Log in eller Registrér for at kommentere.