Hjem Kvinder PMS og menstruation

Udebleven mens

Redigeret 7 marts, 2014, 16:04 i PMS og menstruation
Hej.
Jeg stoppede på p-piller i starten af januar, hvorefter jeg fik min første menstruation ugen efter. Problemet er bare, at jeg endnu ikke har fået min første naturlige mens efter p-pille stoppet, og jeg er efterhånden gået omkring en måned over tid. Har haft sex, hvor kondomet sprang - dog var han ikke kommet, og vi stoppede så snart vi opdagede det. Har taget to graviditetsteste efterfølgende som begge var negative og har ikke haft nogle graviditetssymptomer. Kan jeg være gravid eller er det blot p-pillerne som har lavet rod i min cyklus?

Kommentarer

  • Ud fra hvad jeg kan læse skal du slet ikke være bekymret, du er sandsynligvis ikke gravid. Menstruationen kan springe flere måneder over af mange grunde; Stress, nervøsitet, det at du er stoppet med p piller endda efter man tager en fortrydelse pille kan den springe flere uger over. Nu ved jeg ikke hvornår du har taget de graviditets test, ofte er de mest pålidelige to uger efter man har haft sex så derfor kunne det være en god ide at prøve igen efter en uges tid, bare for at du ikke går rundt og tænker på det hele tiden.
Log in eller Registrér for at kommentere.