Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Virkelig brug for hjælp.

Redigeret 7 marts, 2014, 16:11 i Snart gravid
Jeg har været på p piller i 3 år nu og har aldrig haft problemer med dem, men jeg har været på ferie og havde derfor min fri periode på 7 dage, men jeg havde ikke mine p piller med. jeg plejer at starte mandag og det vil så sige jeg mistede to dage hvor jeg skulle have startet på mine p piller.
Mit problem er så at jeg tog min p piller med det samme da jeg kom hjem (onsdag) altså to dage efter, og havde så sex med min kæreste dagen efter, jeg føler mig som et kæmpe fjols og kan ikke finde nogen som helst steder hjælp til dette problem, er jeg gravid? eller er jeg beskyttet?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er alt for mange debatter om dette emne. MEN RELAX ! Ingen kan svare på om du er gravid, vi kan formode og gætte men vi kan ALDRIG vide det med sikkerhed.. Desuden hvis du ikke selv ved det hvordan skulle vi andre ? godt råd er at du skal købe en graviditetstest og se hvad den siger, derefter prøv en igen en uge efter.. Hvis de viser sig til at være negative så skal du nok ikke bekymre dig. Tag testen om morgen da den er mest pålidelig der. pøj pøj med det.
Log in eller Registrér for at kommentere.