Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kronisk forkølelse, allergi???

Redigeret 6 marts, 2014, 12:14 i Åben debat om forkølelse
Hej.
Jeg har i meget lang tid (flere år) haft konstant stoppet næse, men uden at være forkølet sådan rigtigt. Det er begyndt at irriterer meget da jeg ikke rigtigt kan få luft gennem den, hvilket især er et problem når jeg dyrker sport, osv.
Jeg har tænkt over om det kunne være såkaldt kronisk forkølelse, en allergi eller polypper. Nogle som har erfaringer med disse?

Derudover jeg har også i lang tid haft en hævet lymfeknude, uden at vide årsagen. Har tænkt om den kunne have nogle at gøre med det, hvis det viste sig at være en kronisk forkølelse eller allergi. Ens lymfeknuder hæver jo vist under sygdom.

- Nogle som har erfaringer omkring dette eller har oplevet lignene?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan være allergi.
    F.eks. allergi overfor kviksølvdampe fra amalgamfyldninger eller allergi overfor husstøvmider eller.........
  • Indstillinger
    Tak for dit svar. Det med allergi for husstøvmidler kunne måske godt være.. Synes bare det er mærkeligt at jeg aldrig nyser, har kløende øjne og de andre slags man forbinder med allergi.
  • Indstillinger
    hvad med en læge ---øre næse hals --læge ---allergi ---få taget nogle prøver ---du behøver ikke til egen læge først ---hvis det ikke er det du vil ----
Log in eller Registrér for at kommentere.