Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hallucinere?

Før jeg kommer ind på problemet, vil jeg lige forklare lidt om min hverdag, da' det kunne være at det kunne hjælpe!

Jeg er en dreng på 19 år, drikker typisk alkohol 2 - 4 gange om ugen og ofte mere. Jeg ryger omkring 20 smøger om dagen. Det er ikke særlig tit at jeg spiser morgenmad, faktisk spiser jeg for det meste bare aftensmad på en hverdag. Når jeg drikker er det oftest kun øl, omkring 8 - 20 stykker, det kommer an på hvordan stemningen er.

Problemet; I nat vågnede jeg ved omkring en 3:30 tiden, jeg var i panik og mit hjerte pumpede som bare fandens, jeg "så" en edderkop ved siden af min pude, en kæmpe en af slagsen, så jeg sparkede min dyne af, løb hen til min dør og tændte lyset, i det at jeg løbe hen til døren så jeg flere edderkopper på min seng, omkring 5 - 10 stykker, ligeså store som den første. Efter at have tændt lyset og gloet intens på min seng i flere minutter, fandt jeg ud af at det hele bare var i mit hoved. Skal lige siges at jeg aldrig har skreget så meget i mit liv.

Det er kun sket den her ene gang, er det noget jeg burde være bekymret for, eller skal jeg bare lade det ligge og tage det som en 1 gangs ting?

Kommentarer

  • Indstillinger
    du lever meget usundt --så du er måske forgiftet i din krop ---læg smøgerne på hylden ----skrot drikkeriet ----og gå i gang med at leve sundt ---

    så forsvinder uhyrlighedrne ---og du får et bedre liv
Log in eller Registrér for at kommentere.