Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P-piller??

Redigeret 2 marts, 2014, 15:19 i Spørg Netdoktors brugere
Hejsa alle sammen!
Har lige er spørgsmål ang. Nogen P-piller ..
Jeg begyndte på dem i torsdags for første gang hvor jeg fik min menstruation! Men jeg er i tvivl om hvordan det helt foregår, jeg tager dem hverdag ca. 19:00 og har hørt at hvis man glemmer at tage dem er chancen for graviditet øget, ville det sige at hvis jeg fx. Fredag tager dem 19:00 som jeg skal, men at jeg lørdag fx. klokken 15 har sex med min kæreste (hvor jeg ikke har taget den endnu) slet ikke er bestykket? SKAL jeg ha' taget pille før jeg må have sex?? Det forvirre mig helt vildt det med tiderne og jeg føler mig slet ikke tryg før jeg kender svaret 100%
Ved ikke om det har betydning men jeg har de der dina mine piller der også hjælper mod uren hud! :)

Håber i kan hjælpe mig!
På forhånd mange tak :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hei.
    Angående dine p-piller , så ska du bare huske og tá den hverdag så vil der ik ske dig noget.
    Så du ka sagtsen ha samleje med Din kæreste men self men p-piller ka jo godt snyde , men det sker vidst ik så tit.
    Knus
  • Indstillinger
    Tusind tak for hjælpen så jeg ikke i tvivl mere, syntes også det lød så mærkeligt hvis man skulle tag dem inden, men ville jo gerne være sikker! :)
    Ja ved godt de kan snyde lidt, forsøger også være så sikker som overhovedet muligt! :')
Log in eller Registrér for at kommentere.