Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sexproblemer relateret til omskæring?

Redigeret 4 marts, 2014, 01:54 i Mandlige sexproblemer
Hej!

Jeg blev omskåret som jødisk dreng, da jeg var 8 dage gammel. Jeg har ikke deltaget så meget i debatten, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om hvorvidt de her problemer jeg har kan relateres til, at jeg blev omskåret.

Mit "pikhoved" er ikke særlig følsomt. Det betyder, at jeg næsten ikke kan mærke noget. Jeg kan faktisk hamre mit pikhoved med 50 km/t ind i en stålvæg uden, at det gør synderligt ondt.

Jeg har aldrig kunnet onanere uden brug af redskab. Når jeg gnider mine fingre op og ned, kan jeg ikke få udløsning. Kun hvis jeg vikler noget omkring pikken, kan jeg få udløsning.

Jeg kan ikke rigtig mærke noget, når jeg har sex med kondom. Det betyder, at pikken bliver slap hurtigt, når jeg får kondomet på.

Jeg havde i starten af mit sexliv utrolig svært ved at få udløsning inden for de første 20-30 minutter. Jeg var så at sige nødt til at pumpe i rigtig lang tid, inden der skete noget. Hvis ikke jeg gad dette, måtte jeg vikle dynen rundt om pikken og så få udløsning på den måde.

Hvis disse problemer kan være relateret til min omskæring, så vil jeg på ingen måder føre traditionen videre. Der er dog mange jøder som ikke mener, at de har nogen problemer med at være omskåret.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Prøv at skrive på Google:

    omskæring og sexlivet

    Der fortælles om mange problemer.
  • Indstillinger
    Tror du ikke, jeg havde googlet det først selv, inden jeg spurgte???
  • Indstillinger
    Så må du undskylde, det kunne jeg jo ikke vide. Det var ikke for at fornærme dig.
    Men så kendte du jo også svaret på dine problemer.
  • Indstillinger
    Nedsat følsomhed i glans er en kendt ulempe hos omskårede mænd. Nogle oplever det mere end andre, og du er nok mere ramt. Prøv at købe en penisring, som strammer om roden og får penis til at blive mere udspændt og dermed også mere følsom.

    Onani uden redskab er muligt. Du skal bare bruge smørelse og så ellers køre hånden frem og tilbage på glans og skaft.

    Du kan også stimulere nosserne ved at sætte en nossestrækker (ballstertcher) om pungen. Det hjælper på hele oplevelsen.

    Penisring og ballstretcher kan du købe på nettet fx hos homoware.dk.
  • Indstillinger
    det skulle være totalt forbudt at omskære små drenge og piger ---det er det største svineri der findes----
    at ødelægge menneskers liv på den måde ----nu ser du selv hvilke gener det giver ---

    det værste er at de små børn kan ikke sige fra ---og bliver tvunget til noget .som der ikke kan laves om på ---

    men du kan gå ud og tale de små børns sag ---og være med til at forhindre at det sker frem over ---

    jeg håber for dig at du får børn ---men jeg håber også at du forhindrer ---at der sker overgreb på dem ---
  • Indstillinger
    Vi er så enige, solo. Religiøs fanatisme er vanvittigt.
    Jeg forstår ikke, hvor de mennesker har deres forstand. Det er rædselsfuldt at se små babyer bliver mishandlet på en sådan barbarisk måde.
    For nogen går det godt, for andre gør det ikke. !!
    Jeg kan til nød forstå at uoplyste mennesker i et primitivt samfund ikke ved bedre, men andre. !! selv om det er svært at forstå de kan finde på at lemlæste pigerne, så voldsomt, som det sker nogen steder.
    De kan jo vente til disse børn bliver voksne og selv kan tage stilling. Men så kniber det sikkert med at få det gennemført.


    Jeg husker min bror, der som spæd fik noget med "den lille mand". Lægen trak huden helt tilbage. Jeg har aldrig i mit liv hørt nogen skrige, som han gjorde. Vi var hvide i ansigterne af skræk. Jeg havde ikke troet en læge kunne være sådan.
    Siden læste jeg, det var noget der absolut IKKE måtte gøres på babyer.
    Selv om det er masser af år siden har jeg aldrig glemt hans skrig.

    Det værste er forbyder man omskæring, så gør den slags mennesker det sikkert i det skjulte. Jeg får kvalme ved at tænke på det. Mennesker kan være barbariske.
Log in eller Registrér for at kommentere.