Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tung vejr trækning

Redigeret 1 marts, 2014, 01:55 i Astma
hej jeg er en pige på 22 år..... jeg har på det seneste haft en meget tung vejr trækning det skal siges jeg er en tynd pige der vejer 48.... min mor er bronkitis patient...... jeg er blevet tjekket for det før uden at min læge kunne se noget selvom jeg ikke havde så meget luft i lungerne men får tit ondt i bryst kassen men gider ikke ringe til min læge og blive til grin min læge er ikke sød skal det siges men har jeg stor risiko for at få astma når min mor har det.... jeg ryger ikke men da mit immun forsvar ikke er stabilt ville jeg høre hvordan min risiko var for at få det


mvh Monica

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan desværre ikke svare på, hvordan din risiko forholder sig. Men du skriver intet om, hvornår du sidst blev undersøgt hos din læge, det mener jeg ellers er ret vigtigt.
    Er det to uger siden, så forstår jeg godt du ikke vil henvende dig igen, men er det et år siden forstår jeg dig ikke. Der kan ske meget på et år.

    Men en ting vil jeg sige, hvis du ikke bryder dig om din læge, så find en anden. Jeg var selv alt for længe om at skifte, fandt mig i for meget. Jeg har fundet en læge, som virkelig er både ansvarsfuld og venlig.
    Som forleden, da han ringede mig op angående en vigtigt ting. Jeg har aldrig før haft en læge, som var så hensynsfuld.
    Det jeg mener er, at du skulle prøve det, det kan lade sig gøre. Hvilket jeg før havde meget svært ved at tro på. Men nu siger jeg, det skulle være gjort for flere år siden.
Log in eller Registrér for at kommentere.