Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pollution/våd drøm

Redigeret 24 februar, 2014, 18:15 i Mandlige sexproblemer
Hej,
Mit spørgsmål er vedr. pollution/våd drøm. Kan dette ske for en mand på 22 år to dage i træk? Jeg oplevede det den ene dag hvor jeg ikke var i tvivl om at jeg havde haft udløsning da der var tydelige symptomer i form af at tøjet var vådt m.m. Dagen efter kom jeg i tvivl om hvorvidt jeg havde haft udløsning. Jeg plejer at ligge noget toiletpapir mellem undertøjet og min private kønsdel og på det papir var der kommet en plet på størrelse med en 1-krone. Normalt ville jeg bare tro at det var urin eller preejakulation, men jeg kom i tvivl da pletten var trængt igennem 2-3 lag toiletpapir. Mit spørgsmål går derfor på om det overhovedet er muligt at få udløsning på den måde 2 dage i træk uden selv at gøre noget aktivt? Jeg hælder stadig til at der nok er tale om urin da der ikke er de symptomer som der plejer at være. Normalt plejer det toiletpapir jeg ligger at være helt bådt vådt når jeg har haft udløsning og undertøjet er nogle gange også vådt. Dette var også tilføldet den første dag, men den anden dag var der kun den ene plet som beskrevet, den var dog trængt igennem en del toiletpapir. Nogle der kan hjælpe? Tusind tak.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.