Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blodkar i penishoved

Hej..

Jeg har i en længere periode haft en form for bule (ikke bums) på mit pikhoved, bulen er lidt mørkere end resten af penishovedet.

Jeg har været til lægen og hun sagde at det bare var et blodkar, ligesom der var gået hul på en blodåre eller noget lign.

Men det er nu ret grimt og vil gerne have det væk, nogen der har nogle erfaringer inden for dette? Har læst om en der havde stukket hul og presset det gamle blod ud og efter en uge var hans normal igen, hvilket lyder en smule farligt :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ville holde mig fra at prikke hul selv af frygt for infektion.
    Giv det mere tid og ro (ingen onnani og prøv at undgå erriktion ) jeg vil mene at det vil være som at hive sårskorpen af.
  • Indstillinger
    Tror du, det vil forsvinde hvis jeg giver det ro? Har nemlig læst noget om at blodet gerne skulle "finde vej ud" selv, men det gør det selvfølgelig ikke hvis der bliver pumpet blod ind hele tiden..

    Hvor lang tid tror du der vil gå?

    Tak for dit svar :)
  • Indstillinger
    Et "sår" i kroppen heler hurtigt, men når blodet ikke kan komme væk som fra en klemmelus vil blodklatten/ det gamle blod jo "rive" hul igen.
    Jeg ville vente med at give den max gas indtil det var væk, men det kan jo nok tage sin tid:o(
    14 dage til en måned kunne jeg gætte på.
  • Indstillinger
    Hvad menes der med "river hul igen" - hvordan kommer blodet så væk, hvis det er ligesom en klemmelus? :).
  • Indstillinger
    Blodet i en klemmelus kan blive "båret" væk af hvide blodlegemer (langsomt) eller er huden meget medtaget ud der hvor huden falder af (hurtigt).
    Jeg er ikke læge, men det er det jeg vil formode er din situation.
    Det kan også være at det forsvinder af sig selv og du bare kan knalde på fuld skrald uden der sker noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.