Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blærebetændelse bliver syg af pencelin

Redigeret 26 februar, 2014, 12:04 i Blærebetændelse
Hejsa jeg har i søndags fået afvide jeg har blærebetændelse og fik noget pencelin mod det. Men onsdag blev jeg så syg med opkast, dirre og mave kramper. Fik besked på og stoppe behandlingen men igen idag er den gal igen:-( så har nu fået noget andet pencelin og kan mærke maven ikk er tilfreds med det. Jeg har altid haft problemer med og tåle visse typer. Nogle der har oplevet det samme og hvad kan jeg evt få som hjælper og jeg tåler??? Har købt mælkesyrre bakterier som osse skulle hjælpe.

Mvh mulle

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Prøv at spise piller med mælkesyrebakterier, de kan fås i helsekosten eller på apoteket, de hjælper mod ubehag pga. pennicilin.

    Det er vigtigt at blærebetændelsen bliver slået helt ned, så den ikke kommer igen. Derfor skal du enten gennemføre pennicilinkuren helt, eller prøve alternative metoder ved fx. at kontakte en dygtig biopat.

    Det er godt at drikke meget tranebærsaft og spise blåbær - det hjælper. Ingefær og hvidløgste hjælper også. I Tyskland kan du købe te mod blærebetændelse, du kan evt. bestille det over nettet. Og ellers drik massere af vand, det skyller bakterierne ud.

    Held og lykke med at blive rask.

    KH Lene
Log in eller Registrér for at kommentere.