Spændingshovedpine/svimmelhed
Hei netdoktor:-).
For 6 uger siden ringede jeg til Lægevagten fordi jeg havde trykken og ondt i kæberne og nakke, han mente jeg havde bihulebetændelse så fik jeg antibiotika. ( uden at tilse mig)
Jeg syntes ikke det hjalp overhovedet.
Så tog jeg til min egen læge og spurgte, de mente jeg havde spændingshovedpine ( men har ikke haft hovedpine).
Så har døjet med det sidste 6 uger med ondt i nakken og svimmelhed og nogen gange dårlig balance og ondt i kæberne.
Har svært ved at falde i søvn om aften/natten.
Har meste energien og kæmper hverdag for få gjort de pligter der nu skal gøres.
For 6 uger siden ringede jeg til Lægevagten fordi jeg havde trykken og ondt i kæberne og nakke, han mente jeg havde bihulebetændelse så fik jeg antibiotika. ( uden at tilse mig)
Jeg syntes ikke det hjalp overhovedet.
Så tog jeg til min egen læge og spurgte, de mente jeg havde spændingshovedpine ( men har ikke haft hovedpine).
Så har døjet med det sidste 6 uger med ondt i nakken og svimmelhed og nogen gange dårlig balance og ondt i kæberne.
Har svært ved at falde i søvn om aften/natten.
Har meste energien og kæmper hverdag for få gjort de pligter der nu skal gøres.
Kommentarer
så du må have lidt massage
eller fysioterapout
spændende om han kan give dig et tips ---om hvad det kan være
hvad med din hovedpude ---hviler du godt på den ---bidder du tænderne hårdt sammen om natten ---
Lægen siger bare til mig at jeg ska at nogen panodiler og sov på det , så der hjælper ikke ret meget.
Ka det godt være ens tænder når man os har haft ondt i kæberne ?;)
Når kæberne bides hårdt sammen går det ud over tænderne og der opstår spændinger, som igen kan give voldsom hovedpine.
Men så vil jeg prøve og snakke med min tandlæge .
Men jeg har ik rigtigt hovedpine det er trykken i hovedet eller nakken .
Tak, det var et svar jeg manglede om man ku ha det uden hovedpine.
Men regner os med at ringe til min tandlæge og høre hva han siger omkring;).