Omskæring§
hej jeg er også lige blevet omskåret idag og det gør ikke så ondt som man tror men er meget nervøs om de fleste ting, for allerede en time eller to der jeg skulle tisse på vej hjem på en raste plads der røg mit forbinding med ned ups men er stadig meget tvivl om der sker noget ved det og at hvis noget af det tørre blod på penis skal skylles væk eller renses da lægerne sagde jeg skulle vente med at gå i bad før næste dag og er også lidt bange med hvad jeg skal tørre det af med og hvordan, håber nogen kan give svar idag
-men ellers er jeg stadig meget tilfreds med det også selvom den ikke er så køn i starten og lidt øm
-17år
-men ellers er jeg stadig meget tilfreds med det også selvom den ikke er så køn i starten og lidt øm
-17år
Kommentarer
-håber nogen svare temmelig hurtig ellers skal jeg nok overleve hehe
Jeg er selv blevet opereret i underlivet for et par dage siden - og ja, iflg. sagens natur ikke en omskæring af penis :-) - men jeg fik i forvejen en god, skriftlig information om forløbet, og hvad der kunne komme af reaktioner. Og - da jeg var på sygehuset, var man meget søde til også at fortælle og informere. Det forbavser mig, at der åbenbart er mange steder, hvor man slet ikke får noget at vide. Det skriftlige materiale, jeg har fået, fik jeg helt automatisk, har ikke måttet bede om det - og det var også et helt almindeligt standard indgreb, som en omskæring jo også er, så derfor burde du altså have fået noget information, så der må være sket en fejl.
Og ja - jeg har nok haft en hel del flere smerter end forventet, men i går kontaktede jeg så min læge, der lige kunne undersøge, om der var komplikationer f.eks. betændelse.
Så - jeg synes da helt klart, at du skal kontakte din læge, måske der er infektion, måske det hele er, som det skal være. Og så i øvrigt bede om en grundig information om forløbet med helingen, så du ikke behøver at bekymre dig unødigt.
-og tak fordi du svarede, men har lige et enkelt spørgsmål og håber du kan svare på det omkring hævelsen fordi ved mig der er den ekstremt hævet omkring stingene så det ser helt voldsomt ud at hovedet er så lille i forhold til samt resten af skaftet men undre mig stadig over hvorfor det kan være så lille/blåt på undersiden
Er din glans nu helt blottet, eller har du stadig forhud tilbage? Du skal jo ikke lave forhudsgymnastik, hvis du ikke har nogen forhud mere.
Hævet?
For mit vedkommende gik der mere end en uge.... Men der skulle jeg så i svømmepøl...(privat) og ville beskytte med en pose.. Men det fik så presset væske ud... Derefter ingen hævelse af betydning..
Blå lille og andre farver... det er blod der er trukket ud.. Der går nok også en uges tid.. Tænk på alle de blå mærker du har fået gennem tiden.. de er vel heller ikke forsvundet på én dag? i så fald har du ikke lavet dem ordentligt... hehe..
Hvor sidder dit ar? lige bag glans? eller midtpå?
-angående hvor mit ar sidder så det næsten lige efter glans
Og så stramme som muligt...