Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Impotent som 15 årig

Redigeret 25 februar, 2014, 05:44 i Mandlige sexproblemer
Hej Netdoktor. Jeg er en fyr på 15 som har et problem der plager min kæreste og jeg. Jeg har i en måneds tid haft en sær form for impotens. Jeg har kun kunne få stårdreng i 20-30 sekunder ad gangen også død. Jeg har rigtig meget lyst til min kæreste men hun bliver bare rigtig ked af det og føler sig forkert når han dør ligeså snart forspillet er ovre. Jeg har røget en del hash for nogle måneder siden men er stoppet.

Jeg har snakket med min mor om det, og hun var lidt afvisende og havde ikke regnet med at jeg ville snakke med hende om det. Men hun sagde det samme som min kæreste at hun håbede bare det var en periode.

Jeg håber lidt på der er nogle der kan give nogle gode råd eller vejledning.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kunne prøve at søge på Google: impotens og hash

    Måske kan du finde svar på om bivirkningen forsvinder igen.
  • Indstillinger
    Det lyder noget underligt at du ikke kan holde rejsning i længere, tænder du ikke på hende eller ?

    Hvor tit masturbere du og har du samme problem der?
  • Indstillinger
    Hvis du virkelig tænder på hende. Kan du have problemer med blodtilførslen og at holde blodet i penis.
    Den kan trænes.
    Start med halvstiv penis og prøv at spænde den uden brug af hænder kan du holde over 10 sekunder er det ikke det der er problemet, men ellers er det bare i gang med at lave knibeøvelser.
Log in eller Registrér for at kommentere.