Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad gør jeg!?

Hej. Jeg har nu gennem længere tid haft symptomer på Bipolar lidelse. Jeg har læst stort set ALT hvad der er om det (bøger, artikler, interviews mm.) og jeg er 99% sikker på at jeg har det for jeg har stort set ALLE symptomerne på det. Men...
Jeg har for nyligt været indlagt på den åbne afdeling i et par dage på grund af selvmordstanker, og der snakkede jeg med en læge som sagde at han troede ikke at jeg havde bipolar lidelse. For det første, snakkede vi kun i 10 minutter så jeg kunne ikke fortælle alle detaljer omkring hvordan jeg havde det. Og for det andet, havde han OVERHOVEDET ikke været med til at observere mig mens jeg var indlagt. Vi så kun hinanden i de 10 minutter vi snakkede. Min farfar har også Bipolar lidelse, og min oldefar havde skizofreni og det sagde jeg også til lægen, men det ignorerede han. Han sendte mig hjem med det samme, og sagde at jeg var rask, hvilket jeg godt selv ved, at det er jeg slet ikke.

Jeg har nu taget utallige online test som ville vise om jeg havde det eller ej. Og jeg ved godt at man ikke skal stole på internettet, men alle de tests som jeg tog, sagde at jeg havde meget stor chance for at have Bipolar lidelse samt social angst.
Men hvad skal jeg nu gøre? hvordan finder jeg ud af om jeg faktisk har bipolar lidelse? Og hvordan bliver jeg behandlet for det på den rigtige måde?

Jeg håber at der er nogle derude som kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.