Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mærkelig smerte op igennem hænderne

Redigeret 21 februar, 2014, 07:50 i Håndskader og musearm
Hej netdokter.
Når jeg bøjer mine håndled bagud med kræft kommer der en smerte igennem hånden på mig og op til knoerne.

Jeg er lidt øm på musklerne under albuen og senerne man kan se på yderarmen under albuen( når jeg bevæger fingerne). Jeg har haft det i mange måneder og da jeg var til læge for lang tid siden, sagde han at det var seneskedehindebetændelse.
Men det nu så langt tid siden jeg tror det er noget andet ved bare ikke hvad. Jeg mærker det ikke rigtig i hverdagen undtagen hvis jeg skal bøje håndleddet så langt bagud at det gør ondt.


Jeg er 16(snart 17) og bruger computeren dagligt, men meget af det er youtube film og nogle gange spil. Jeg spillede meget computer inden jeg fandt ud af jeg havde fået det her problem, Men det vil ikke gå væk selvom jeg stort set er stoppet med det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    du har sikkert fået tilbage fald af seneskedebetændelse
    bruger du ikke et håndleds bind ---så du kan aflaste armen
  • Indstillinger
    Nej det gør jeg ikke. Men jeg har prøvet med noget message da jeg læste at det evt. kunne være arvæv som sad der og gav mig smerterne når jeg trykker på stedet eller bøjer håndledende bagud med kræft
  • Indstillinger
    Arvæv, er du da blevet opereret i dine håndled.

    Jeg forstår ikke af hvilken grund du bruger kraft til at presse dine håndled bagud, hvorfor gør du det. Det er da ikke nogen naturlig stilling. Men det du fortæller tyder på du har overbelastet dine arme og fingre. Der kan gå lang tid inden det forsvinder helt.
  • Indstillinger
    Nej har ikke været opereret. Grunden til jeg gør det er også lidt at følge med i om min smerte skulle være væk. Fordi jeg har haft det i så lang tid nu, gør jeg for at finde ud af om det stadig er der.
Log in eller Registrér for at kommentere.