Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP kvalme, mavesmerter, opkastninger og mavekramper

Redigeret 18 februar, 2014, 11:41 i Sjældne sygdomme
Hjælp, jeg er en fyr på 26 år, som for 3 år siden blev indlagt på Skejby sygehus, med opkastninger, mavesmerter, kramper i mave regionen og kvalme ved indtagelse af fødevarer eller tømning af tarmen. det gik i sig selv efter 14 dage hvor jeg havde været igennem CT, ultralyd, pusteprøver, kolo/gastro/kapsel endoskopier uden der blev fundet noget.

Nu 3 år senere kommer samme tur igen, jeg har i denne omgang døjet med det i 6 måneder nu og lægerne er ved at give op, jeg har tabt mig 16 kg, og er bange for at spise idet det fører til et anfald af smerter, kramper i maven, opkastninger og kvalme.
jeg har i denne omgang været igennem nøjagtigt samme ting men denne gang også en MR skan, uden der er blevet fundet noget.

er der nogen der har oplevet det samme eller har en idé om hvad det kan være, for jeg kan snart ikke holde til det her mere.

er også gået ned med depression og selvmordstanker.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej med dig.

    Jeg kan virkelig godt forstå at du er træt af din tilstand, og det er jo nærmest umuligt at føre en normal tilværelse hvis det har stået på så længe. At du er træt af det hele og har selvmordstanker er jo en reaktion oven på den svære tid du går igennem.

    Da lægerne ikke har kunnet finde frem til årsagen til dit problem, er det måske en ide´ at søge hjælp inden for det alternative, jeg er udd. inden for en alternativ medicin (homøopati) den virker ved at helbrede ved "nældens rod" frem for at symptombehandle.

    Vil virkelig gerne hjælpe dig. Jeg tager ikke noget for det. Da det er min bibeskæftigelse og jeg har valgt uddannelsen mest for at hjælpe mig selv, min familie og venner. Men du kan skrive til sunglow@hotmail.dk

    Jeg er nød til at vide en del mere om dit problem for at kunne hjælpe, der kan være mange årsager men fødevareallergi kan være en mulig årsag.

    Jeg vil som sagt gøre hvad jeg kan for at finde den rette hjælp til dig og hvilke dråber som netop passer til dig.!

    mvh
    Annette
Log in eller Registrér for at kommentere.