Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

iiiiii

Redigeret 16 februar, 2014, 03:44 i Kvindelige sexproblemer

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad kan du gøre ---du kan nyde det så længe i har kræfter til det --tag en dag ad gangen ---og se hvordan det udvikler sig hen ad vejen ----god fornøjelse
  • Indstillinger
    Det sker jo, at man ændrer vaner og at lysten får et andet fokus. Jeg tror desværre ikke på at jeres forhold holder i længden, for han er ikke mere som før, og du får svært ved at presse den gamle, vilde sex igennem. Du vil savne det og blive skuffet over at han ikke kan levere, og han kan meget nemt føle sig presset til at opfylde dine behov men uden selv at have samme lyst.
    Det blir noget rod.
  • Indstillinger
    Der er gået 17 år, og I har vel begge ændret jer og lært noget mere af livet siden da.

    Du gik fra ham den gang, fordi han var for hård og ville styre dig. Det har han taget til sig og har i de mellemliggende år lært at det at tage mere hensyn, giver større glæde for ham. Han har måske set på sig selv og indset, at han var for grov den gang.

    Nu - efter så mange år - vil du have den samme igen, og det kan givet ikke lade sig gøre.

    Som jeg ser det, du beskriver, så er det primært et seksuelt forhold, I har, selv om du fortæller at du elsker ham højt - han må vel have nogle andre værdier også, du er faldet for?

    Jeg foreslår da, at I sætter jer sammen, får talt om, hvad I hver især ønsker af hinanden; du kan simpelt hen ikke forlange af ham, at han skal være fuldstændig den samme som får 17 år siden - du har jo også selv forandret dig - det, du ikke kunne acceptere den gang, kan du nu.

    Men få talt sammen - det er det absolut vigtigste at kunne i et parforhold. Og husk - det skal være i klart åbent sprog - ikke små hentydninger.

    På den måde finder I ud af, om I i bund og grund vil det samme - eller om 17 år simpelt hen har fjernet jer for langt fra hinanden.
Log in eller Registrér for at kommentere.