Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hævet og rød forhud, samt udflåd fra penis

Redigeret 2 august, 2016, 17:20 i Spørg Netdoktors brugere
Hej.
Jeg har i et par dage (3-4 dage) haft en smule ufrivillig udflåd fra min penis, og i dag er min forhud så hævet op og blevet meget rød.
Det gør ikke ondt når jeg tisser, men forhuden er meget øm at røre ved.
Jeg har kun haft én sexpartner det sidste år, dog med ubeskyttet sex de sidste ca. 3 måneder.
Hvad kan det være??? Kan det være en allergisk reaktion måske overfor nyt vaskemiddel (jeg har dog ikke oplevet nogle symptomer andre steder på kroppen), eller kan det skyldes irritation da jeg lige er startet som værnepligtig og derfor går i nogle andre type bukser og er meget mere aktiv end normalt, så måske bukserne 'gnaver' eller noget?
Eller kan det virkelig være en sexsygdom jeg har fået??

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig...!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan da muligvis få nogle bud her på debatforum, men der er jo ingen, der kan give dig den korrekte diagnose - og nu lader det endda til at blive værre, så du må da til læge hurtigst muligt.

    Hvis du har haft den samme kæreste i længere tid, og ingen af jer har haft andre partnere i den periode, så er det da nok ikke første prioritet, at det skulle være kønsoverført. På den anden side, så er der jo kønssygdomme, der kan ligge latent i årevis - hvorfor man altid bør sørge for at blive tjekket, når man skifter partner, da f.eks. klamydia er en frygtelig satan, der kan få lavet en masse ravage - også før man selv ved, man har sygdommen.

    Du bør dog ikke dyrke ubeskyttet sex, før du er udredt for, hvad du fejler.
  • Indstillinger
    Fandt du nogenside ud af hvad det var?
Log in eller Registrér for at kommentere.