Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kæreste problemer? Mine problemer???

Redigeret 6 februar, 2014, 14:16 i Samliv
Jeg vil prøve at gøre mit indlæg så kortfattet som muligt da jeg ellers kunne skrive en roman!

Jeg har altid haft det svært med kærester, jeg har oplevet at være i rigtig dårlige forhold hvor det kun var give or take, vi var aldrig ligeværdige. Jeg er blevet behandlet meget dårligt men jeg har også selv min andel i nogle af dem.

Jeg har følt hver gang jeg har været i et forhold at det er vidunderligt i starten for mig jeg er meget lykkelig og vi har masser af god sex, jeg er meget tændt og alt er ja dejligt. så ender de altid ud i at min partner pludselig begynder at behandle mig dårligt og jeg er ulykkelig og gør alt for at ordne tingene mellem os, det ender stort set altid med at min partner "vokser op" og behandler mig dårligt, men pludselig mister jeg lysten til min partner og selv om tingene nu er godt mellem os og lige som det skal være, så har jeg ikke lyst til sex med min partner længere. Jeg HAR lyst til sex bare ikke med ham. og nej jeg er ikke min partner utro!

Jeg har oplevet at mine forhold ender sådan her ud flere gange nu og jeg prøver hver gang at gå efter en anden type, så det ikke sker igen, men det gør det alligevel altid.

hvorfor gør det det?

og meget vigtigt; Hvorfor mister jeg lysten til sex med min partner efter noget tid?? Der går ca. 1 år.
Vil det altid være sådan?
Er det mig der er noget galt med??
Har alle andre det også sådan??
Hvad er normalt ?

Er det mig der er noget galt med eller er det fordi jeg ikke har fundet den rigtige partner endnu?

Jeg har en kæreste nu som er rigtig sød og behandler mig godt. I starten havde vi problemer fordi han var meget umoden og løj ofte jeg tror ikke han var mig utro men han kiggede efter andre piger ved jeg, men jeg tilgav ham og han er blevet meget mere voksen nu og han er stort set som jeg gerne vil have manden i mit liv skal være, med mand børn vovse og villa ect han er ikke perfekt men det er jeg heller ikke det er ingen mennesker det ved jeg godt og der er små ting der irriterer mig men det tror jeg er meget normalt. men jeg har bare ikke lyst til sex mere med ham! og jeg føler helt ærligt at det er det eneste der skiller os ad nu :(
jeg føler ikke at jeg bærer nag over de ting der skete i starten af vores forhold.

er der nogle der kan hjælpe med nogle kloge ord ???
det håber jeg virkelig for jeg er meget meget ulykkelig over det og det går mig mere og mere på hele tiden.


Jeg er for resten 29 år.


Ann Larsen
Log in eller Registrér for at kommentere.