Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i ribben / lunge

Redigeret 6 februar, 2014, 06:52 i Åben debat om smerter
Jeg har her i morges da jeg gik til bussen fået stærke smerter i venstre (og ind til midten af ribbenene foran. Ingen smerter i ryggen) side af ribbenene og lungerne, kan ikke rigtig finde ud af om det er lungerne eller hvad det er. Men de gik over efter 30 minutter og nu et par timer efter er det kommet igen og blevet meget værre, det gør så ondt at det forhindre mig i at kunne koncentrere mig.
Jeg er en pige på 19 år som har astma og allergi, men er i god medicinering, men ved ikke om det kan være noget med min astma. Desuden har jeg været meget træt, deprimeret og stresset de sidste mange uger, men det er dog begyndt at hjælpe på det, nu når solen kommer mere frem.
Håber der er en som måske kan fortælle mig hvad det er eller ved hvad jeg skal gøre.

Kommentarer

  • Indstillinger
    da vi jo ikke er læger er det svært at vide hvad det kan være ----men du må tale med din egen læge om det ----hvis det bliver ved i flere dage ----

    for det er jo ikke rigtig at have det sådan ---jeg forstår du har Astma ----men den er under kontrol ---eller hvad---lad os høre mere fra dig ----
Log in eller Registrér for at kommentere.