Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pose/hævelse under øjet/kindbenet

Redigeret 5 februar, 2014, 06:04 i Åben debat om øjne
Hej!
Jeg har det egentlig dårligt med at gå så meget op i et problem efter jeg overvandt kræft som er en rigtig sygdom men er efterfølgende blevet besværet med lavt selvværd grundet hårtabt, overvægt på grund af kemoen og så meget andet.
Jeg har i flere år haft den her pose under øjet (har også på venstre men den er meget utydlig) som virkelig genere mig. Det er ikke som en pose lige under øjenvipperne som så mange andre har, min den er sådan lidt ligsom et hævet øje, det ligner faktisk jeg er blevet slået og det giver mig det trætteste udseende selvom jeg er tip top igen. Jeg mindes ikke om de var størrer eller mindre før jeg fik kemo men jeg ved at jeg havde dem på det tidspunkt.
Jeg har prøvet alt makeup og creme men intet virker. Mine forældre synes det er latterligt jeg går op i det, men det er noget som plager mig hver evig eneste dag og min hjerne kører på højtryg for at finde ud af hvordan jeg selv kan fjerne dem, hvilket nok ikke er sundt for min psyke heller.
Den har den her helt mørke linje og laver en bule på min kindben så det er efter egen mening ikke fordi jeg mangler søvn eftersom jeg sover som jeg skal.

Håber nogle har nogle råd eller selv slås med det og ved hvad der virker!!!

Hilsen emily!
Log in eller Registrér for at kommentere.