Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hjælp mig

Redigeret 3 februar, 2014, 04:39 i Angst
Hej. Jeg tror at jeg er sindsforvirret. Har haft rigtig mange problemer med venner, skole, forældre og hash i rigtig lang tid, men siden jeg stoppede med hash for godt og vel 20 dage siden har jeg meget svært ved at snakke til andre mennesker, jeg får en masse tanker om det ene og det andet i skolen, derhjemme, faktisk bare generelt. Enten har jeg en facade på for ikke at vise min svaghed ellers kan jeg være helt nede og stort set ikke sige noget, min hjerne begynder at sammenligne mig selv med andre og om dette er normalt, jeg håber der er nogen som kan svare mig fordi jeg er et stort spørgsmålstegn og kan få det dårligt bare ved der ikke er en som svare mig herinde på sitet.. Hvis jeg har drukket alkohol får jeg det ofte bedre men de seneste uger har alting været noget pis..

Kommentarer

• Hejsa
    Sikke da noget øv. Hvis du ikke har prøvet det, er det en god ide at kontakte din læge. De forstår og tager det du fortæller seriøst, og kan evt. foreslå noget medicin der kan hjælpe tankerne til at falde til ro.
    Godt du skriver og får åbnet op for dine problemer, det er det første skridt til at få det bedre.

Rigtig mange hilsner og du får lige et kram med på vejen. Håber du snart er ovenpå igen ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.