Hjem Kvinder Skønhed og velvære

Hvorfor ..

Redigeret 31 januar, 2014, 11:07 i Skønhed og velvære
Hej Netdoktor.dk

Kommentarer

  • Redigeret 31 januar, 2014, 20:49
  • Sådan er livet nu en gang. Nogle får store bryster, nogle får små, nogle får midt i mellem - og sådan er det nu en gang.

    Du er en høj og slank pige, så du skal i hvert fald ikke tabe dig mere - og der er i øvrigt heller ingen beviser på, at du vil få større bryster ved at tage på, så det skal du da heller ikke arbejde dig hen mod.

    Det kan da være, at det er din træning, der gør, at du føler, at dine bryster bliver mindre, men mon ikke det hele alligevel passer meget godt sammen?

    Og - jeg vil da ikke begynde at påstå, at du skal blive gravid, for at få større bryster, for det er også noget sludder - jo, de bliver måske større lige de ni måneder, men så skrumper de ind igen, og mange oplever endda, at de bliver endnu mindre bagefter.

    Men - men - men - den størrelse ER altså ikke helt så vigtig. Mænd tror, at kvinder KUN tænder på et kæmpe julelys af en penis - kvinder tror, at mænd KUN tænder på en kæmpe barm. Ingen af delene er rigtigt. Den partner, der falder for dig, falder forhåbentligt for DIG og afviser dig ikke p.gr. af dine bryster - og sker det, så er det lige meget, for så er det ikke en partner for dig.

    Jeg har selv ret små bryster, men på den anden side, så sidder de, hvor de blev sat, da jeg var helt ung - og det er jeg ikke mere. Den store barm har det med at "glide" længere og længere ned.

    Min mand, som har været gift før, havde først en kone med stor barm, nu har han mig - og jeg er helt overbevist om, at det ingen betydning har for ham. Som han siger - der behøver jo ikke være mere end man kan have i hånden.

    Så prøv om ikke du kan være glad og tilfreds med dem, du har.
  • Redigeret 31 januar, 2014, 20:50
  • 170 cm høj, 65 kg giver et BMI på 22,49 - så jeg ved virkelig ikke, hvilke "professionelle", der vil kalde det overvægtigt, for det er noget vås.

    Men - du har brug for hjælp. Du lader til at have problemer, og disse problemer løser en større barm med silikone ikke. Tvært i mod.

    Prøv at tale med din læge om en henvisning til en psykolog - for du har brug for hjælp til at acceptere dig selv; en så ung pige, bør og skal ikke have sådanne problemer med accept af sig selv - derfor bør du have noget hjælp.
Log in eller Registrér for at kommentere.