Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad gør jeg?

Redigeret 8 februar, 2014, 12:30 i Åben debat om sex
Jeg er en kvinde på nu 44 år. Jeg har et dejligt hus, to børn; teenagedrenge på 15 og 17 år. En dejlig mand. MEN.. jeg keder mig med min mand. Han er aldrig hjemme, og når han er, er han enten for træt til at have sex med mig, eller også er det nok den mest kedeligste sex jeg får. Jeg nyder det ikke, og jeg får ingen orgasme.
Jeg sad en dag og surfede lidt på nettet, og kom pludselig i kontakt med en fyr, som var en del yngre end mig. Jeg skyder på slutningen af 20'erne og starten af 30'erne. Han viste mig en helt ny verden, og vi havde den her "affære". Det udviklede sig til et lidt anderledes forhold, jeg fandt ud af, at han tændte på dominans, og jeg skulle være hans "slave". Jeg nød det rent faktisk, da det var en helt ny verden for mig, og min mand kede mig så meget!
På det seneste har jeg haft SÅ travlt, at jeg ikke har haft tid til ham og han har sagt at hvis jeg ikke kommer hen i aften, så vil han ikke længere. Jeg har ikke svaret ham i 1 uge nu, og han kan jo ikke møde op hos mig (han ved hvor jeg bor). Han er noget af det dejligste, og jeg ved godt det ikke er smart, men det giver mig en slags spænding at være ved ham. Jeg kan ikke komme hjem til ham i aften, da min søn lige er kommet hjem fra en operation og han har brug for mig..
Er jeg helt forkert på den? Hvad skal jeg gøre? SKal jeg forblive hos min kedelige mand, han er trodsalt faren til vores børn, eller skal jeg tage til min anden, selvom min søn har brug for mig - så jeg ikke mister ham?
Jeg er på bar bund. Burde jeg måske gøre noget for min mand, så han bliver mere interesseret i mig? I så fald - hvad?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du prøvet at fortælle din mand om at jeres sexliv er dødt og du savner ham?
    Inden du kaster dit ægteskab på porten skylder du ham at sige du mangler at føle det nærvær som jeg håber i har haft.
    Tag ham med på sexmessen eller Orion butikkerne bare det er et sted hvor i begge kan røre ved legetøjet hvor du siger til ham at det vil du have at I prøver.
    Du kan også hive ham med i en svingerklub ikke for at knalde andre, men bare for at prøve noget nyt. Man behøver ikke at være nøgne de første par gange.
  • Indstillinger
    Hmmm....Din mand er aldrig hjemme og når han er, har han ikke så meget lyst til sex..Er der ikke nogle klokker der ringer?
  • Indstillinger
    Hugo har fat i noget. Han kan også lave samme nummer som dig selv. Du har også spurgt tøserne andetsteds her på Netdoktor og de var da ikke i tvivl hva. Snak med ham først.
  • Indstillinger
    Nu har Susanne44 beklageligvis valgt at ikke melde tilbage - hverken i denne eller den anden enslydende debat, hun har lagt ind.

    Der er derfor ingen, der ved, hvad hun i bund og grund er oppe mod. I den anden debat bad jeg hende fortælle noget mere om sin situation, for jeg har faktisk været meget tæt på, hvor hun er nu - også jeg har været gift med en mand, der hverken var til at hugge eller stikke i.

    Jo, det kunne da være, jeg kunne have fået ham med i både svingerklub og til sexmesse, hvis det var - og det ville givet have udløst to ryk og en aflevering efter hjemkomst, men det er jo ikke det, hun er ude efter.

    Derfor, Susanne - kan du ikke fortælle noget mere - for det kunne da være, at der kunne være nogle bud til dig, som du kan bruge.

    Alle her er enige om, at det er forkert, det du nu er ude i, men det er jo ikke nok - det ville være fint, om der også kunne komme noget konstruktivt til dig.

    Hvis jeg den gang havde fået disse bud om "bare" at hive ham med i svingerklub og til sexmesse, så ville jeg da også have været ilde stedt, for det ville da ikke løse nogle af de virkeligt alvorlige problemer, vi havde i vores liv.

    Han skal da i den grad have at vide, hvad det er for et liv, han byder dig, og hvad han egentligt er i gang med at sende dig ud i.

    Min eksmand fik faktisk et stort chok, da jeg sagde stop - og det til trods for at jeg havde råbt, tigget og bedt i årevis.
  • Indstillinger
    Jeg er helt enig med dig Lotte, men jeg synes stadigvæk det er forkert, det hun har gang i.
    Linette
  • Indstillinger
    Det kan vi kun være enige i; det der sker nu er ikke nogen god løsning - for nogen overhovedet, men ingen her på debatforum aner jo, hvad Susanne44 reelt er oppe mod - og den vinkel ville jeg da gerne have på, for så kunne det være, der ville komme nogle ganske andre bud og forslag.

    Et eller andet sted synes jeg, det er for nemt at foreslå, at man bare kan hive manden med på svingerklub eller sexmesse, og så tro at så kommer der gang i den på de hjemlige lagner.

    Det er sjældent det, der skal til i den virkelige verden, men givet nok i en fantasiverden. Jeg tror de mandlige deltagere her, har noget svært ved at forstå, at der altså også findes ekstremt kedelige mænd, der ikke gider meget mere end netop to ryk og en aflevering en gang i mellem.
Log in eller Registrér for at kommentere.