Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 23 januar, 2014, 13:25 i Kvindelige sexproblemer
Hej er 19 år har haft en kæreste vi prøvede på at gå i seng sammen men den kom aldrig 100 procent ind det var som om vi ikke kunne jeg troede jeg havde mistet min mødom , men fik en ny kæreste for lidt tid siden og da jeg gjorde det med ham var det rigtig samleje og den kom helt ind og det gjorde simpelthen så ondt og begyndte at ryste i mine ben helt vildt. Er det muligt den først er sprunget nu ? Håber på svar mvh Maria

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvorvidt din jomfruhinde har været brudt eller ej, har jo intet at gøre med, om du var jomfru. Den hinde kan godt være blevet brudt i dine barneår, hvis du har f.eks. redet, eller måske har cyklet meget - eller det kan være sket på andre - ikke seksuelle måder måde. Det er ikke den hinde, der afgører om man er jomfru eller ej - i hvert fald ikke i vores kultur. (og burde heller ikke være det i andre, men det er nok en anden snak).

    Da du havde dit første samleje, var du jomfru - og da det var overstået, var du ikke jomfru mere. Sådan er det.

    Om den første ikke kunne komme helt ind eller ej - ændrer ikke ved det faktum, at du har haft samleje og - måske kun delvis - indføring.

    Jeg gætter mere på, at de ubehag, du nu har følt, ganske enkelt handler om, at du ikke var parat til samlejet, at du ikke var "tændt" nok, eller at du simpelt hen har været for nervøs, hvilket ikke er ualmindeligt, når man debuterer.

    Husk - du skal ikke have samleje, medmindre DU virkelig HAR lyst, og ER klar. Alt andet får man kun dårlige oplevelser ud af.

    Og - det er ikke nødvendigt at lægge det samme indlæg ind i flere debatter. Hvis du får bud og begynder at debattere i alle debatterne, bliver det bare rodet og uoverskueligt at følge med - både for dig selv, men bestemt også for dem, der gerne vil deltage.
Log in eller Registrér for at kommentere.