Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp var jeg jomfru?

Redigeret 24 januar, 2014, 09:37 i Åben debat om sex
Hej er 19 år har haft en kæreste vi prøvede på at gå i seng sammen men den kom aldrig 100 procent ind det var som om vi ikke kunne jeg troede jeg havde mistet min mødom , men fik en ny kæreste for lidt tid siden og da jeg gjorde det med ham var det rigtig samleje og den kom helt ind og det gjorde simpelthen så ondt og begyndte at ryste i mine ben helt vildt. Er det muligt den først er sprunget nu ? Håber på svar mvh Maria ingen af gangene har jeg blødt men første gang det gjorde ondt og mine ben rystede som en gal var med ham min nuværende kæreste tænker derfor den måske ikke var sprunget før det

Kommentarer

  • Indstillinger
    Din mødom var sprunget med din første kæreste for du blødte ikke med den nye kæreste. Når en mødom springer så kommer der blødning også selv om den ikke er helt sprunget. At du har ondt med den nye kan være fordi din skede ikke er vant til sex så der bliver brugt nogle muskler som du ikke er vant til for du fortæller at du aldrig har haft en rigtig samleje med den første så det er helt normalt at få smerter når man dyrker sex for første gang efter regelmæssig samleje vænner din skede til det og skulle ikke gøre ondt medmindre der er noget andet galt.
  • Indstillinger
    Nada, jeg er egentlig enig med dig; jeg har udtrykt nogenlunde samme holdning i en af de andre debatter, trådstarter har oprettet med nøjagtigt det samme spørgsmål. Men du har ikke ret i, at det SKAL bløde, når den jomfruhinde bliver brudt.

    Jo, det bløder måske i de fleste tilfælde, men ikke nødvendigvis i alle, hvorfor der heller ikke er en "naturlov" om at man ikke har været jomfru, bare fordi det ikke bløder.
  • Indstillinger
    Enig, lotte123, jeg blødte ikke. Jeg kan huske det selv om det er mange år siden.
Log in eller Registrér for at kommentere.