Hjem Mænd Mænds sygdomme

Nyomskåret, og meget bekymret!!

Redigeret 4 januar, 2014, 20:02 i Mænds sygdomme
VED DER STÅR MEGET, men vær sød at læs hvis du har været igennem lignende og tror du kan hjælpe! :(

Hej. Er en fyr på 21, der for 15 dage siden blev omskåret. Jeg har døjet meget med forhudsforsnævring siden jeg var lille.

I min teenage-alder prøvede jeg mig frem med stereoride cremen, som hjalp så langt at jeg kunne få forhuden nedover penis-hovedet. valgte dog at blive omskåret alligevel, da jeg nu havde fået et nyt problem, nemlig at få forhuden på plads igen. Det var somom at huden havde svært ved at komme over kanten af penis hovedet, og jeg blev nemt øm, plus at det var en ubehagelig trykkende følelse at komme ved sex, da det var somom det stadigvæk strammede godt til. Jeg valgte derfor den fulde (jødiske version) omskæring, så penishovedet nu er fuldt blottet, da jeg og min læge ikke mente en halv omskæring ville løse mit problem.

for at komme til sagens kerne har jeg nu 2 spørgsmål jeg bekymrer mig RIGTIG RIGTIG meget om.

1.Har fulgt debatter herinde hvor folk skriver noget med at have fået en gul plet på glansen der hvor "såret" var i starten. mit er der stadig, og der kommer gult væske derfra, det virker næsten helt harpix tykt. Er det betændelse muligvis???
(tillægsspørgsmål) desuden er mine sting ikke faldet ud endnu, efter 15 dage. er det normalt?

Mit VIGTIGSTE og mest bekymrende spørgsmål kommer her

2. Har læst nogle steder at der kan være bivirkninger i form af at man skærer for meget hud af penis. Jeg har den type penis, der er stor forskel på, fra slap til rejst. Ja nærmest en 10-11 cm forskel hvis det kan gøre det, og da jeg blev opereret var "fyren" utrolig lille, mere end den plejer (måske pga. kulden og kroppens adrenalin/chok tilstand, ved sgu ikke..) hvilket for mig til at tænke om det har givet et misvisende billede af hvad "fyren" egentlig kan når den er stiv. Jeg eksperimenteret så med at prøve at få fuld rejsning idag, da den ikke er så øm og jeg var nysgerrig efter hvordan det så ud. Til mit halv store chok, var det et noget anderledes syn. Jeg har altid haft en 100% lige penis, men det var somom, at da den gik fra de sidste 80% rejst til 100% rejst, begyndte den at tippe forover, somom der ikke var nok hud på den side glansen sidder på, da den peget en smule nedad nu, altså ikke voldsomt men nok til at man lagde mærke til det og det var også somom den heller ikke var lige så lang mere, men tilgengæld en smule tykkere end den plejet.. kan det være fordi den skal have tid til at hele/danne nyt hud/danne ny elasticitet? eller har jeg fået skåret for meget hud af, og nu fået et skævere og på sin vis også en smule kortere penis permanent :( ?

Håber at høre fra én der har været igennem lignende, måske prøvede samme bivirkninger.

VH den unge og meget bekymret fyr :/
Log in eller Registrér for at kommentere.