Mail ved indlæg
lotte123
✭
Jeg synes, det er smart at jeg får en mail, hvis der kommer indlæg i debatter, jeg har deltaget i.
Hidtil er denne mail kommet ganske kort tid efter indlægget er skrevet (et par minutter måske) men - her de sidste dage har jeg oplevet, at der går to-tre dage før denne mail kommer.
Er der andre end mig, der har oplevet dette?
Sjovt - jeg har lige været inde i en debat, og så sidder jeg og laver noget andet her ved min pc - jeg hører et pling, der indikerer, at der er kommet en mail, og - nysgerrig, som man jo er :-) - så kigger jeg lige.
Og jo, det er respons på et indlæg jeg skrev d. 2 - et jeg i øvrigt også efterfølgende samme dag har kommenteret på igen.
Mystisk.....
Hidtil er denne mail kommet ganske kort tid efter indlægget er skrevet (et par minutter måske) men - her de sidste dage har jeg oplevet, at der går to-tre dage før denne mail kommer.
Er der andre end mig, der har oplevet dette?
Sjovt - jeg har lige været inde i en debat, og så sidder jeg og laver noget andet her ved min pc - jeg hører et pling, der indikerer, at der er kommet en mail, og - nysgerrig, som man jo er :-) - så kigger jeg lige.
Og jo, det er respons på et indlæg jeg skrev d. 2 - et jeg i øvrigt også efterfølgende samme dag har kommenteret på igen.
Mystisk.....
Kommentarer
Jeg husker heller ikke, hvad man skulle gøre for at blive tilsluttet den mailservice, men jeg foreslår dig da at kontakte redaktionen og forhøre dig.
Men - som det pt fungerer, så er det vist lige meget. :-)
Det var vist også mest for nysgerrighedens skyld.
Men tak fordi du tog dig tid til et svar.
”rediger profil”.
Så kan du sætte mærke ud for ”ja jeg ønsker at modtage en e-mail, når en bruger har besvaret mit indlæg”
Hilsen Sofie
Linette
Som flere af jer har bemærket, er der desværre problemer med vores mailfunktion i øjeblikket.
Vi arbejder på problemet og håber snart, det virker igen, så I modtager en mail, hver gang der er svar på jeres indlæg.
Vi beklager meget.
Mange hilsner
Netdoktor.dk