Stort, blålig mærke på underarm (efter blodprøve)
Her i morges opdagede jeg, at jeg har et stort, blålig mærke på min venstre underarm. Og til højre for mærket er der en mere rødlig stribe, som er lidt øm, når jeg trykker på den.
Jeg kan også mærke lidt uro i venstre hånd, som startede i går aftes. Jeg troede da, at det måske skyldes træthed, men jeg kan stadig mærke denne lille uro.
Jeg fik taget en blodprøve i min venstre underarm for 8 dage siden. Men er det normalt, at der kommer et blåt mærke fra en blodprøve efter en uges tid? Eller er det noget jeg bør gå til lægen med i morgen?
Jeg kan også mærke lidt uro i venstre hånd, som startede i går aftes. Jeg troede da, at det måske skyldes træthed, men jeg kan stadig mærke denne lille uro.
Jeg fik taget en blodprøve i min venstre underarm for 8 dage siden. Men er det normalt, at der kommer et blåt mærke fra en blodprøve efter en uges tid? Eller er det noget jeg bør gå til lægen med i morgen?
Kommentarer
Man kan få et blåt mærke efterfølgende, men der er gået en uge og du har en rød stribe og er øm. Jeg tror da nok, jeg ville kontakte lægen, hvis ikke det er væk i morgen.