Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvad vil i gøre?

Redigeret 26 december, 2013, 03:05 i Åben debat om abort
Jeg er blevet gravid ved et uheld ved at være sammen med en anden fyr end min kæreste, fyren jeg er blevet gravid med er en gammel flamme, men jeg elsker min kæreste mere end noget andet. De ved begge det hele her, og kæresten har trukket sig tilbage for at tænke om han vil tilgive mig, og den anden fyr vil hjælpe mig hvis jeg vælger barnet. og han har sagt han altid har været vild med mig osv. men jeg kender ham stort set ikke nok, og føler jo heller ikke det for ham som jeg gør med min kæreste som bare er det bedste i mit liv.

Jeg ved ikke om jeg vil kunne leve med at få et barn på den her måde! Jeg ved godt det er mit ansvar og jeg er selv skyld i alt det her. Men jeg vil have det dårligt med at få et barn under de forhold at være utro..

Jeg vil bare høre hvad folk tænker angående det at få en abort??
Og hvordan vil folk selv have det, og hvad vil de vælge hvis det var?

Jeg tænker faktisk på barnet, for uanset hvad der sker med kæresten eller ham den anden fyr, så vil jeg altid gå og tænke på hvordan barnet er kommet til verden, og jeg er bange for det vil påvirke mig som mor at gå og tænke på det resten af livet. Og jeg føler ikke det vil være fair overfor barnet!

Kommentarer

  • Indstillinger
    med de tanker du har omkring at føde det barn ---ville jeg vælge abort ---og så være noget mere ansvarsfuld herefter ----
    det kan ikke være meningen at forpeste dit ejet og andres liv ---fordi du har lavet et fejl trin
    men visk tavlen ren ----og start forfra--jeg forstår godt du har mister din kæreste ---du fortjener ham ikke ---
    når han ikke kan stole på dig ---men hvorfor bruger du ikke beskyttelse så du ikke bliver gravid
    det er da for dumt ---der findes jo flere muligheder
  • Indstillinger
    Jeg tror også det klogeste ville være at vælge abort. Alene af den grund du skriver du er bange for det kunne påvirke dig som mor. Stakkels barn.
    Man kan da på ingen måde give et barn skylden for noget som helst.

    Du ville blive enlig mor, det tror jeg ikke der kan herske nogen tvivl om og du er slet ikke klar til det. Så det bedste for dig er at vælge abort. Du glemmer det sikkert ikke, for når du spørger her må du vel have nogle overvejelser omkring det.
    Min veninde valgte abort og glemte det aldrig. Men hun fortrød heller ikke, for hun kunne ikke klare et barn til.
Log in eller Registrér for at kommentere.