Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Utroskab barn hjælp

Redigeret 21 december, 2013, 07:32 i Utroskab
jeg er 32 og min kone er 26 vi har været sammen 5 år og gift 2år har en søn på 4 år og en på 2,5 mående. for ca. 1,5 år siden inviterede hun en god ven besøg imens jeg var på arbejde (arbejdede aften) da kom hjem kl 1 om natten var hun meget fuld og sad i sofaen sammen med sin ven. tænkte ikke så meget over det på det tidspunkt, det var en ven jeg kendte og en af hendes bedste venner. jeg havde aftalt med en ven fra arbejde jeg skulle køre ham hjem så jeg sagde jeg lige kørt 20 min for at køre ham hjem. på vejen der op ringede han og sagde at han havde fået en anden til at køre ham, så jeg kunne bare tage hjem igen. da jeg kom hjem sad min kone oven på hendes ven og det blev jeg self sur over, men gjord ikke så meget ved det. vi sad i 30 min og snakkede lidt også sagde jeg at jeg ville gå i seng, men min kone ville ikke med. kl 4 ca. vågnede jeg ved at vores søn kaldte på mor og jeg gik ind i stuen hvor hun lå sammen med fyren i vores sofa. jeg blev mega sur og væggede hende og sagde at vores søn var ked af det og at hun skulle komme i seng. dagene efter snakkede vi meget om hvad der var sket og hun sagde at der ikke lå noget i det hun havde gjordt og at hun var ked af det. jeg sagde til hende at hvis hun ikke stoppede helt med at snakke med ham fyren/vennen så ville jeg gøre vores forhold forbi. først blev hun mega sur over at hun skulle vælge mellem mig og ham, men det endte med at hun sagde at hun nok skulle stoppe alt kontakt. der gik et par uger hvor hun skulle op til hendes veninder og feste og jeg viste at han var en del af venne gruppen så der var god chance for at han kunne være der. på det her tidspunkt begyndte min kone at snakke om at vi skulle have et barn mere og at hun havde snakket med hende læge om det, og at der var et problem med hende æggestokke så vi kunne ikke få et barn på normal vis. jeg spurgte hende om det ikke var normalt at prøve først inden man snakkede med lægen, men hun sagde at det ikke hjalp noget og hun ikke havde lyst. imens lægerne hjalp skulle hun op til fest hos hendes veninder, har senere fundet ud af at det var hos ham fyren. den fest varjeg mega urolig og var mega bange for at der skulle ske noget så jeg ringede og skrev for at høre hvordan det gik. hun var meget fuld men havde det godt. den dag var hun mig utro med fyren og ca. 2 uger efter var hun gravid med mit barn igennem læger.

på det her tidspunkt tænker jeg at når fruen vil have et barn med mig så er der nok ikke de store problemer. tiden går og jeg ved intet om hvad der er sket, og tænker at grunden til hun er lidt små sur er pga graviliteten (hun havde bækkenløsning). hun føder og alt går godt jeg går på barsel med hende de først 6 uger. i den 5 uge har vi fået nogle øl en weekend aften hvor hun spørger mig hvad vi skal gøre ved at vi aldrig er sammen fysisk. jeg forslår vi prøver parterapi, men så smider hun bomben og fortæller hun har været mig utro og hun ikke ved om hun elsker mig mere. først bliver jeg mega sur og truer med bål og brænd hvis jeg møder ham fyren igen. efter noget tid siger jeg til hende at hun skal beslutte sig om hun vil mig eller ham. hun siger hun vil tænke over det og at hun synes det er en svær beslutning. i den tid hun tænker aftaler hun flere feste hos hendes veninder hvor jeg fandt ud af hun havde inviteret ham fyren og det bliver jeg self meget såret og sur over. så jeg spørger hende flere gang om hun har følelser for ham fyren for så er det jo lidt nemmere at forstå hende handlinger (nogle af dem) men hun afviser hele tiden at hun er vild med ham.. men hver gang hun er fuld kommer der oplysninger frem at hun har skrevet til ham og med ham. til sidst fortæller hun mig at hun ikke vil mig mere og at det ikke er min skyld men kun hendes og at hun er ked af at hun har såret mig. men hun vil ikke bo sammen med mig mere. vi bor i et nyt bygget hus som helt sikkert kommer til at give os et stort underskud.

i alt den tid hun har tænkt over tingende har jeg gennemsøgt nettet for muligheder til at for kærligheden spire igen. også før alt der her er sket har jeg givet hende links hvor man kan læse hvad man gør for at få sex lysten tilbage. men hun har ikke på noget tidspunkt kommet til mig og sagt der var et problem, specielt ikke i den her størrelse. hun har sagt at grunden til hun fik et barn med mig var fordi hun troede det hjalp på vores problemer.

mine spørgsmål går på. hvorfor vil jeg stadigvæk gerne bo sammen med en pige der har løget og bedravet og givet mig et barn som jeg 100% ikke ville have hvis jeg viste at hun havde været sammen med en anden.

hvad sker der lige for en person som er kærlig sød glad dejlig og som elsker mig. og nu er hun en kold skid der ikke vil snakke og kan ikke forklare hvad der er sket eller hvorfor hun ikke spurgte mig til råds meget før??.

har hun fået en hjerneblødning?

/bex
Log in eller Registrér for at kommentere.