Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Kønssygdomme - hjælp -16år

Redigeret 16 december, 2013, 17:52 i Åben debat om kønssygdomme
Hej, jeg er en dreng på 16 år. For noget tid siden havde jeg fået handjob af en anden person og givet. Personen havde rørt sig selv før jeg rørt. Jeg er blevet tjekket for hiv,klamydia,gonorre,syfilis og det var negative. Jeg fandt ud af personen havde været i udlandet og dyrket ubeskyttet sex. Jeg har haft lidt ømhed/ondt i testiklerne som kommer og går man som er gået lidt væk lige for tiden. Efter jeg har onaneret kommer der noget der ligner presperm ud. jeg ved ikke om det er presperm eller om det er et eller andet udflåd fra en kønssygdom. F.eks. hvis jeg tisser lidt efter jeg har onaneret så kan det godt komme ud sammen med urinen lidt. Jeg talte med min læge om det med smerter i testiklerne ( Omme bagfra ved testiklerne smerten kommer fra ) og sagde jeg var bange for bitestikel betændelse hun sagde at hun kunne tage prøver for klamydia igen. Men den var negativt så der er intet der. Jeg synes også jeg er lidt rød omkring urinvejsåbningen. Jeg er bange for det kan være mycoplasma som jeg har læst om på nettet eller en eller anden sygdom man ikke hører så meget om.

Det er en dårlig oplevelse og jeg tænker tit på det og jeg får det dårligt. Fordi jeg gjorde sådan noget dumt noget. Er der nogen der har en ide om hvad dette kan være og hvordan jeg lægger det bag mig?

Jeg er bange for at det er en kønssygdom og at jeg så ikke kan få børn..:(

Men håber virkelig der er nogen der måske kan hjælpe mig lidt.

Mange tak på forhånd :)
Log in eller Registrér for at kommentere.