Hjem Kvinder PMS og menstruation

Menstruation. Hjælp.

Redigeret 13 december, 2013, 08:00 i PMS og menstruation
Hej. Jeg er 14 og har haft regelmæssig menstruation i snart 3 år, men den her måned har er den over en uge forsinket. Havde smerter og alt som jeg plejer at ha inden mens. og i dag fik jeg det så, men det helt brunt. Det ligesom udflåd, men jeg plejer ikke at få udflåd, så forstår det ikke. Nogen der har prøvet det før? Er virkelig bekymret. Har søgt på nettet om hvad det ku være, og der stod så kræft, graviditet osv. Men da jeg er jomfru kan jeg ikke være gravid, og mht. Kræft håber jeg ikke at det er så alvorligt. Please svar, er helt ude af den.

Kommentarer

  • Af en eller anden grund er din menstruation forsinket en uge, så kan blodet blive "gammelt" og skifte farve til brun. Men hvorfor din blødning er forsinket ved jeg ikke.
    Har du været nervøs over et eller andet. Mange gange skal der ikke så meget til for at skabe forstyrrelser.
    Jeg ville tage det roligt og se om ikke det er normalt næste gang. Hvis ikke, ja så må du til læge.
    Måske en anden har et bedre råd.
  • Enig med Persille, men du er kun 14 år - og skal derfor ikke gå alene og bekymre dig om den slags.

    Tal med din mor om det her - det burde være helt naturligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.