Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forkælet i 5 måneder.

Redigeret 7 december, 2013, 03:06 i Åben debat om forkølelse
Hej.

Jeg startede ud med at have feber og hoste og det endte så over i, at jeg blev forkølet med lettere tilstoppet næse. Det gik så over efter en 2-ugers tid, men kom igen efter en uge og sådan blev det ved i en 3 måneders tid.

Nu har jeg været snot forkølet (bogstaveligtalt) i 3 måneder i træk og det eneste der hjælper er Næsespray (Zymelin) det er så galt nu, at jeg nemt kan bruge en hel falske næsespray om dagen, for at jeg kan passe mit arbejde.. Jeg nyser også vanvittigt meget, hvis jeg er i et indelukket rum, eller får støv i næsen - jeg er også begyndt at danne sår pga. jeg pudser næse hver 10'ende minut.

Jeg bor i en lejlighed på 30 kvadratmeter med min kat og kæreste, men har aldrig været allergisk overfor dyr og er ikke allergisk overfor andet.

Jeg er ved at blive vanvittigt over, at det bliver ved, hvad kan det mon være galt?

Jeg var ved lægen for 2 måneder siden, hvor de tog en blodprøve og sagde, at jeg ingen bakterie havde, så derfor kunne de ikke hjælpe mig. Men kan det passe, når jeg næsten ikke kan passe mit arbejde p.g.a min næse?

Hjælp!

Hilsen

Den desperate..

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.